Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 4 juni 2019

Helemaal verliefd...

Vorige week mocht mijn jongste dochter naar de kinderboerderij. Leuk schoolreisje voor de kleuters. We waren er nog niet aangekomen of madam moest plassen. Ik liep met haar richting de stal en daar kwam ze op me af gelopen. Een superlief cochin kuiken. Ik hield mijn hand voor haar en t klikte. Ze sprong op mijn hand. Ik liep met haar en mijn dochter naar t toilet en weer terug om dit schatje ook aan de andere kinderen te laten zien. Na een half uurtje besloot ik dat t toch echt tijd werd om afscheid te nemen. Het kuiken dacht daar anders over want liep met me mee. Ik liep weer met haar terug en deed een nieuwe poging. Oh wat had ik haar graag meegenomen. Ik besloot terug te lopen en vertelde de vrijwilligster dat we allebei moeite hadden met het afscheid nemen😂. Ze nam het kuiken op haar arm en ik liep naar de auto. Toch wat teleurgesteld. Heb nog gevraagd of ze wellicht broedeieren hadden voor me daar ik zelf een kip broeds heb. Dit was niet het geval. Nu na een week struin ik nog steeds MP af voor broedeieren. Wil graag weer kriel en dan cochin of zijdenhoenders. Deze staan bekend om makkelijk tam te maken. We hebben nu Wyandotte’s in allerlei kleuren. Er kunnen er best nog wat bij....

1 opmerking:

nicole orriens zei

Wat lief dat dat kuiken je zo bleef volgen zeg. Bijzonder ook!