Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 4 april 2019

Zo dat is nog beter dan verwacht...

Gisteren wilde ik weer even wat lekker rekenen. En dan vooral zien waar het goed gaat.
Ik besloot om eens alle winst op de aandelen op te zoeken die ik in dit jaar heb behaald. Ik zocht op de beleggersrekening alle verkochte aandelen in het nieuwe jaar op en zocht daarbij de aangekochte aandelen. Daarna heb ik de aangekochte aandelen alvast genoteerd die nog in de portefeuille staan, zodat ik wanneer ik verkoop meteen verder kan noteren. Tot nog toe is de winst in dit jaar al 2050 euro. En heb ik nog maar eenmalig een nota van 30 euro gehad die ik dan nog van die winst af moet trekken. De aan- en verkoopkosten worden meteen in de bedragen die geboekt worden op t banksaldo berekend. Ik stond paf. De waarde van mijn portefeuille is ong 17.500 euro. Gisteren scoorde ik weer 79 euro. Met de 24,50 euro die ik half april op de rekening gestort krijg is er dus alweer bijna een aflossing voor elkaar.

2 opmerkingen:

nicole orriens zei

Wauw dat is een mooi bedrag aan winst zeg! Ik durf niet goed met aandelen aan de gang, maar het klinkt alsof ik wat mis zo!

Anoniem zei

Hebbe, hebbe, hebbe, hebbe..........