Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 27 maart 2019

Steeds minder kopen...

Momenteel merk ik dat ik steeds minder koop. Ik haal er geen voldoening meer uit. Zelfs boodschappen doen is tegenwoordig easy. De hoognodige spullen pak ik mee en ik sta niet meer met een kar vol bij de kassa. Eten probeer ik zoveel mogelijk met zaken uit de kastjes te doen. Dingen die op moeten. Brood, aardappels, fruit en groente zijn dingen die ik momenteel nog haal. De Lidl zit hier om de hoek de andere supermarkt op ongeveer anderhalve kilometer heb ik al een half jaar niet meer bezocht denk ik. Een oud collega had al geklaagd dat ie me nooit meer tegenkwam in t dorp hoorde ik van een ander. Toeval of niet zag hem de week erop bij de Lidl. Moest er wel om lachen en we hebben even bijgepraat. Volgende keer toch maar thuis uitnodigen voor een kop koffie want we raken nog steeds niet uitgepraat.
Ik heb vandaag een aantal spullen op de weggeefhoek gezet. Ik wil niet meer moeten zorgen voor dingen waar ik niets meer mee heb. Laat een ander er maar blij van worden. Er kan hier nog heel veel weg maar stapje voor stapje gaat dat vast goedkomen.

1 opmerking:

Op naar een koophuis zei

Wat ben je toch goed bezig. Rust in huis is rust in je hoofd. Ik spitte gisteren en vandaag alle kledingkasten uit. Wat nog te verkopen valt staat op Marktplaats/Facebook de rest ligt inmiddels in de textielbak. Een blouse verkocht ik gisteravond en is al verzonden. Heerlijk!