Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 28 maart 2019

En daar ging weer 100 euro.

Ik blijf me verbazen. Elke keer wanneer ik denk dat ik niet meer kan aflossen in de maand komt er weer iets waardoor ik toch weer 100 euro kan weg boeken. Vandaag kwam het geld van de vergeten spaarrekening binnen en kwam ik nog 3,33 euro tekort om weer 100 euro over te kunnen maken. Deze stonden nog op de beleggersrekening dus maakte ik die een keer over om zo weer het mooie ronde getal van 100 euro weg te mogen boeken.
Vanmorgen deed ik boodschappen bij de Lidl. Ik had twee broden, twee zakken met spinazie, een pak nood afbakbroodjes, een bak champignons grote tros bananen en mueslirepen. Was 14 euro kwijt en was erg tevreden. Bedacht me dat ik echt niet meer nodig had en dus mooi tevreden kon zijn. En bij t teruglopen naar de auto zag ik 10 cent op de grond liggen. Daar bukte ik me wel even voor. Werd er nog blijer van.
Snel naar huis want de jongste heeft haar darmen van streek. Eet al drie dagen nauwelijks meer maar is gelukkig even wierig als ervoor.
Maar aangezien de juffen tegenwoordig niet mee gaan naar t toilet besloot ik haar wel thuis te houden.
Dat is achteraf geen overbodige luxe. Kan de wasmachine straks aanzetten...

1 opmerking:

nicole orriens zei

Fijn dat je weer wat kon aflossen! En goed teken dat ze in ieder geval niet lamlendig is. Hopelijk knapt ze snel weer op.