Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 1 januari 2019

De eerste aflossing was gedaan zonder dat ik er erg in had.

Vanmorgen ben ik begonnen met het lezen van allerlei aflosverhalen via porterenee. Ik bleek een pin-tweeling te zijn. Kende de blog al omdat ik al meerdere malen had gekeken maar nu zo lekker alles met mooie plaatjes erbij in een overzicht op pinterest bleek toch wel erg fijn. Verhalen van mensen die wel heel snel kunnen aflossen. Of geldgehwomen hebben. Ik twijfelde of ik vandaag dan ook een eerste aflossing ging doen. Bij het nader bekijken van de
Lopende rekening zag ik ineens een afboeking staan van 100 euro. Uhm o ja das waar ook dat is de rentebesparing tov vorig jaar die ik nu als automatische overboeking direct op de hypotheek stort de eerste van de maand. Dus de eerste aflossing is al een feit. ( moet niet vergeten straks even het nog af te lossen bedrag aan te passen, want dit gaat niet automatisch nu.)
Komende dagen wil ik in huis serieus eens kijken wat er allemaal uit kan en mag.
Ook wil ik eens kijken of we al moeten beginnen met wat spullen voor te zaaien. Heb nog een bak met allerlei zaadjes staan. Planten bloemen groente. Wie weet zit er nog wat  leuks bij.
We gaan straks naar mijn mans familie om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen.
Mijn familie zou bij ons komen. Zou, want kregen gisteravond een telefoontje dat mijn oom plotsklaps is overleden. Voor mij de bevestiging dat 2018 echt niet ons jaar was... het was een jaar
met erg veel downs...

1 opmerking:

Op naar een koophuis zei

Gecondoleerd, wat verschrikkelijk. Ik wens je al het goede in 2019, dat voor jullie de zon wat vaker mag schijnen.