Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 2 januari 2019

De vaart erin

Vandaag besloot ik de volgende 500 euro weg te boeken naar de hypotheek. Er kwam kinderbijslag binnen dit geld gaat normaal ‘op de grote hoop’ met andere woorden het heeft geen specifiek doel en wordt meestal door mij op de spaarrekening gezet. Nu dacht ik erover na en besloot dat het eigenlijk beter naar de hypotheek kon omdat dit direct geld oplevert. Waar ik echt mee worstel is bij welk bedrag voel ik me nog fijn op mijn spaarrekening. Zekerheidszoeker die ik ben wil ik niet al ons geld vastzetten in de stenen. Beleggen is en blijft een risico soms denk ik stop alle winst er weer terug in des te eerder ben je bij de eindstreep, maar helaas geeft beleggen geen garanties en dus voelt dat te onzeker. Ik voel me wel prettig bij het wegstorten van de winst naar de hypotheek dus blijf ik dat lekker doen. Heb net nog een paar dingen gevonden waar ik wel afscheid van kan en wil nemen dus die gaan straks op de foto en op MP.
Ik ga me zo even een paar uur op mijn huishouden storten. Ben tidying up aan het kijken van Marie Kondo en ik niet zeggen it doesn’t sparkle me with joy. Ik word er niet door geraakt en past niet bij me. Consumed deed me direct in de aktiemodus schieten.
Vanmorgen heb ik al wel van twee schoenendozen met kaarten opgeruimd naar een schoenendoos.
Ik maakte ze zelf meer dan 20 jaar terug en bedacht me dat welke ik nu nog niet verzonden waren waarschijnlijk ook niet verzonden gaan worden. Ook de kaarten die ik eerder gratis bestelde via Idrukker mochten weg.
Heb nog wel wat meer zones die aandacht verdienen dus ga zo eens kijken in welke ik het minst zin heb. Vreet ik die kikker eerst op...

Over de vaart erin houden gesproken, ik kon vandaag weer 100 euro pakken op mijn aandelen. Overboeking is alweer gedaan. 😍

Geen opmerkingen: