Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 31 december 2018

It ain’t over till it’s over....

Schreef ik eerder al de laatste aflossing van 2018 gedaan te hebben dit bleek toch niet de laatste te zijn. Op 28 december kon ik namelijk nog 140 euro uit mijn aandelen wegtrekken die ik Wel meteen in het nog af te lossen bedrag verwerkte maar ik weidde er geen blog aan. Vandaag kreeg ik van de ziektekostenverzekeraar nog een mooi bedrag terug van 821 euro. Dit omdat ik besloot ons niet langer aanvullend te verzekeren.
Daarnaast kreeg ik nog een klein pensioen uitgekeerd van 50 euro en ik verkocht gisteren nog aandelen met 10 euro winst. T is niet veel maar telt wel mee. En de buurtvereniging houdt op met bestaan en stortte 25 euro terug. Ik besloot om de laatste bedragen aan te vullen en t bedrag van 921 euro af te lossen op onze hypotheek. Bye bye zwaai zwaai. Ik ben zo benieuwd naar mijn jaaroverzicht eind februari want dan kan ik helemaal goed zien hoeveel er in de spaarhypotheekpot zit.
Nou dit was dan echt de laatste blog van 2018. Een jaar waarin er heel erg veel gebeurde in mijn persoonlijke leven en een jaar die ik het liefst heel erg snel vergeet. We hebben geen enkele vakantie gevierd zonder ziekte. Mijn vader heeft moeten vechten voor zijn leven. Mijn werkgever besloot naar de andere kant van het land te verhuizen. En zelf kwam ik in een burn-out terecht. Nee ik hoop op een beter jaar....Ik wens vanaf deze kant iedereen dan ook een fantastisch mooi 2019 toe.

1 opmerking:

nicole orriens zei

Wauw, dat zijn leuke financiële meevallers zo op de valreep!