Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 18 december 2018

Das nog eens een cadeau

Vandaag kreeg ik een mail ivm aandelen Fortis die ik ergens rond 2008 had. Dit was een erg roerige periode waarin men de ABN AMRO Bank heeft overgenomen en ik had in die periode dus aandelen. De koers van het aandeel vloog alle kanten op en ik kocht en verkocht meerdere malen op een dag om zo leuke winsten te behalen. Echter was er een moment dat de koers volledig wegzakte. Voor mij niet zo erg aangezien ik er toen al een leuke winst had uit weten te slepen. Maar wel zuur voor de mensen die dachten dat dat het moment was om in te stappen. Nu zijn er mensen die een rechtszaak waren begonnen en ze werden in het gelijk gesteld. Hieruit kwam een settlement voor iedereen die in die periode heeft gehandeld in Fortis. Ik kreeg eerst een formulier van mijn bank dat ik in die periode 100 stuks had. Daarna kwam het bericht dat ik dus ook wellicht recht had op een vergoeding. Ik dacht kan nooit veel zijn, maar elke euro is meegenomen en dus vulde ik hem in en stuurde het bewijsmateriaal mee. En dus nu vanmorgen de mail dat ik recht heb op bij a 600 euro. De eerste 400 worden nog voor het einde van het jaar betaald en het tweede gedeelte medio 2019 als duidelijk wordt hoeveel claimanten er in totaal zijn. Het laatste bedrag kan dan nog iets minder maar ook nog iets meer worden. Nou ja ook hier elke euro telt en we wachten af. Het lijkt er dus op er toch nog een aflossing in 2018 bij gaat komen. Fijne dag allemaal. Ik duik mijn bed weer in want mijn kiespijn heeft me de hele nacht weer uit mijn slaap kunnen houden.

1 opmerking:

Lot zei

Jeetje dat is een leuke verrassing!
Ik had het ook eens met een woekerhypotheek waarvan ik niet wist en verwachtte dat het een woeker was. kreeg nogal onverwacht een vergoeding.