Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 17 december 2018

Vandaag was niet de beste dag ...

Wellicht heb ik het hier al eerder genoemd maar niet met zoveel woorden denk ik maar ik zit momenteel absoluut niet lekker in mijn vel. Heb sinds twee weken ook gesprekken met de GGD, want als iemand me twee tel te lang aankijkt dan jank ik alles aan elkaar. Ben totaal uitgeblust en het kost me moeite om uit bed te komen aan te kleden en de kinderen naar school te brengen. Daarna is de koek meestal al op en ben ik zowel lichamelijk als geestelijk op. Vorige week had ik het idee dat ik een beetje kon bijtanken. Er kwam iets uit mijn vingers. Helaas kon ik vannacht op geen enkele wijze de slaap vatten. Eerst snurkte mijn man alles aan elkaar waardoor ik er maar voor op de bank te gaan liggen. Daarna kwam er nog kiespijn bij. Elk uur werd ik er wakker van. Waardoor ik s morgens echt al op was. En toen stond er nog voor ons drieën een tandartsafspraak. Ik moet daarvoor een kwartier in de auto op een redelijk rustige weg met bochten en ik merkte dat ik echt moeite had met rijden. Toen we weer thuis kwamen was ik Total löss. Heb voor iedereen nog warm eten onder de middag gemaakt. De kids naar school en ben plat op de bank gegaan waar ik de wekker gelukkig heb gezet want daardoor kon ik ze net op tijd ophalen. Meiden zijn vanmiddag heerlijk met zijnbeiden boven aan t spelen geweest. Vanavond was t nog een broodje. Ze wilden graag samen in bad ook goed en de jongste heb ik er nu ingelegd. Denk dat ik om half negen ook mijn ogen dicht ga knijpen. En dan hopen dat we morgen weer met frisse moed en zonder spierpijn en lamlendig gevoel op mogen staan.

2 opmerkingen:

arcobaleno zei

Dat is niet leuk.
Maar maak je , je niet te druk over van alles en dan met name je h.aflossing?

Beetje relaxter ermee omgaan?

geldover zei

Die aflossingen zijn voor mij een welkome afleiding. Hierdoor kan ik me ergens op focussen.