Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 3 juni 2024

Toch maar weer eens de kast induiken en voorraad opmaken

Deze week wil ik vooral de kast induiken en voorraad opmaken. Echt even hand op de knip. Met het vakantiegeld zag ik eindelijk weer de spaarrekening groeien maar helaas waren er twee grote uitgaven vorige week die noodzakelijk waren maar meer hebben gekost fan wat er aan vakantiegeld is bijgeschreven. Ik kan niet 123 de rekening aanzuiveren, maar sta er nu even in van alle beetjes helpen. Gelukkig liggen de kasten meer dan vol dus verhongeren zullen we voorlopig niet. Daarnaast wil ik graag in huis eea aanpakken. Ben nu hapsnap aan de gang maar ga zo eerst maar eens even een lijstje maken om wat orde te krijgen in mijn hoofd. De eerste was is bijna droog. Vandaag mag ik de t-shirts van school ook nog uitwassen en dus laat ik de rest van de was maar even voor wat het is. Heb deze week een voor mijn doen volle agenda met van allerlei afspraken. Dit maakt dat mijn hoofd vol zit. Ik kijk dus even en doe voor de rest waar ik me goed bij voel. Ondertussen een luisterboek van Peter R de VRies en zijn zoon ROyce luisterend. Houden die stemmetjes in mijn hoofd zich lekker even stil.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,
Welk boek luister je?

Groet An

geldover zei

Ik beloof je dat ik 100 word….

nicole orriens zei

Soms heb je van die uitgaven die flink in het budget hakken inderdaad. Uit de kasten eten doe ik ook graag om te bezuinigen.