Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 1 juni 2024

Dermatoloog

Vrijdag eindelijk naar de dermatoloog geweest en waar ik vond dat t allemaal redelijk rustig was vond de dermatoloog dat allesbehalve. Heb nu eerst een stootkuur prednison gekregen en andere medicatie waar ik minder groggy van zou moeten worden. Dat laatste is niet gelukt want toen ik gisteren mijn hals insmeerde met zal kreeg ik een heftige jeukaanval. Na twee uur dan toch een tablet ingenomen. De angst dat ik er heel depri en volledig down van word zit er goed in. Dit was een nieuw soort maar ook op deze ga ik na 7 uur slaap nog niet lekker. Ik ben met mijn man boodschappen wezen doen terwijl ik nog op de benen tolde. Daarna ontbeten en toen eerst nog een uur geslapen. We hadden de beide dochters beloofd dat ze vandaag kleding mochten kopen dus goed half een ben ik onder de douche gestapt. Na t douchen zijn we naar Nordhorn gereden. Na ongeveer een uur knapte ik daar weer op. Rest van de dag was de jeuk houdbaar. We zijn doorgereden naar Meppen naar ons favoriete tentje om uit eten te gaan. Nu zijn we ongeveer een uur weer bij de caravan. Het is niet al te warm dus denk dat ik vanavond weer vroeg op bed lig. Helaas heb ik mijn leesbril vannacht ook stukgetrokken dus zal t met een luisterboek moeten doen. Allemaal een fijn weekend toegewenst.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Staan jullie in Wilsum?

Anoniem zei

Hai, een tip misschien: hack your health' op netflix, over je darmen en allergieen enz