Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 7 december 2023

Digigedoe

Een paar dagen geleden kreeg ik ineens een uitnodiging in mijn agenda op mijn telefoon. Had meteen in de gaten dat t spam was en dat ik vooral niet op linkjes moest klikken. De afzender was 'Albert Heijn' en er was een extra agenda aangemaakt met als naam nederlandse feestdagen. Ben meer dan een uir aan t uitzoeken geweest hoe ik deze agenda er weer uit kreeg want elke morgen die spammelding in beeld daar had ik geen zin in. Nou geen idee hoe ik t gedaan heb maar kreeg hem eruit. Toen ik echter in mijn mail wilde kijken moest ik daar opnieuw inloggen en kwam er daar niet meer in....Na veel vijven en zessen lukte me dat ook nog weer maar ny kreeg ik een melding dat ik bijna 20000 ongelezen mailtjes had. En idd 4 nullen. Ik zocht op naam afzender en gooide mailtjes weg maar t leek wel dat terwijl ik ze verwijderde ze bijna net zo hard weer aangroeiden. En net, net heb ik ze per ongeluk met een klik allemaal in de kliko gekieperd. Het gaat misschien later alsnog wel een keer jammer zijn, maar nu voelt t even als heel bevrijdend. Ik probeer nog wat dingen uit de prullenbak te vissen maar kan lang niet alles meer vinden. Wat echt nodig is zal vast nog wel een keer voorbij komen....

1 opmerking:

nicole orriens zei

Dat is zeker een gedoe. En tijdrovend ook.