Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 17 juli 2023

Nou de versnelling er weer op.

Vandaag was t spannende dag voor de oudste. Het was nl helemaal niet zeker dat ze over zou gaan. Ze zou vandaag besproken worden en alles hing van wiskunde af. Gelukkig kregen we met de middag de mededeling dat de leraar het wel goed zag komen. Mijn man is vorige week hele week thuis geweest omdat er weinig werk was. Dit kwam goed uit want ik ben echt de hele week flink aan de gang geweest met mijn eczeem. Andere medicatie uittesten die dezelfde symptomen gaven. Heb t er van genomen dat ik even geen verantwoording alleen had voor t reilen en zeilen in huis en heb dagen van zeker 12 uur slapen gehad waarbij ik de uren dat ik op was ook nog wegdommelde. Eigenlijk knapte ik vrijdag weer een beetje op Vandaag was man ook nog thuis maar eind van de middag werd hij gebeld dat ie morgenvroeg een rit naar Bordeaux kon doen. Nou ja aanpakken maar. Na kort overleg had de oudste ook wel zin om mee te gaan. Nog even later werd er gerekend en werd er besloten om vanavond al te gaan. Allebei moesten ze dus spullen pakken er moesten wat boodschappen gehaald worden en ik maakte snel t avondeten klaar. Dochter moest eigenlijk donderdag nog haar rapport ophalen maar ik hoor of ik dat mag doen donderdag of dat ze hem na de vakantie kan krijgen. Mentor vond ook dat ze deze kans niet voorbij kon laten gaan. Dus zij zijn nu weg en ik ga kamer voor kamer gladstrijken en zorgen dat alles vakantieklaar komt. Voordeel dat alleen de jongste in hiis is nu en zij is de netste van ons allemaal. Helaas is de afwas die we vanavond even samen zouden aanpakken nu wel voor mij alleen. Maar die tackel ik met een goed luisterboek erbij.

1 opmerking:

Lot zei

.Luisterboek is inderdaad fijn tijdens klussen. Gisteren net een uitgeluisterd en vandaag maar een nieuwe uitzoeken. Vind het best lastig, veel is een beetje veredelde boeketreeks, van trillers hou ik niet zo en soms vind ik de voorleesstem niet prettig
Boek van gisteren was voorgelezen door Inge Ipenburg en dat vond ik en harde stem, was een uit de serie Anne Kramer door Joop van Riesen een oud politieman uit Amsterdam. Omdat ik er geboren en getogen ben is het wel leuk daarover te lezen
Heb jij nog leuke tips?