Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 13 juli 2023

Besparen door boodschappen te doen

besparen dooe boodschappen te doen Ik heb een nieuwe manier gevonden om te besparen op mijn boodschappen.En dat is door de app Scoupy. Ik kende de app al van geld terug acties, maar deze was recentelijk vernieuwd en dat was me compleet ontgaan. Ik heb er nu mijn bankpas aan gekoppeld en daardoor krijg ik automatisch korting bij aangesloten winkels. Ook dit deed ik alweer enige tijd geleden en van de week toen ik weer eems te scrollen lag op mijn telefoon omdat ik afleiding zocht voor de jeuk zag ik dat ik meer dan 10 euro tegoed had staan. Heerlijk verder niks voor hoeven te doen. Er zaten nog wat spelletjes onder waardoor ik oemand in mijn omgeving blij kom maken met 15 euro gratis shoppen bij Zeeman en een ander kreeg een bon van 20 euro bij Decathlon. Altijd leuk. Ik heb lang getwijfeld over t koppelen van de rekening maar uiteindelijk toch de keus gemaakt. Uiteindelijk valt alles te achterhalen....

Geen opmerkingen: