Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 5 mei 2023

Superfijne dagen gehad

Afgelopen maandag vertrok ik met de jongste en mijn moeder naar de camping. We hebben echt vier fantastische dagen gehad. Wat een verschil dan met een week eerder toen het zo ontzettend koud was. Vandaag heeft dochter zelfs nog met een vriendin in de grote plas kunnen zwemmen. We moeten dit weekend wel terug met de aanhanger want t paste allemaal niet in de auto. We hebben er menig keer de slappe lach van gehad. Vorige week zag ik een tafeltje bij de kringloop. Vond hem meteen al heel erg mooi en was maar 3,50 euro. Toch nam ik hem niet mee. Maar afgelopen week zag ik datzelfde tafeltje elke keer op instagram in allerlei reels voorbij komen en ik droomde er zelfs al over. Woensdag moest ik dus kijken of hij er nog stond en ja hij was er nog. Dus meteen betaald en op de achterbank met dat ding. We hebben hem van de week al gezellig buiten op de camping gezet. Ik ga een schuurpapiertje meenemen en de poot opschuren en spuiten zodat hij heel erg mooi weer kan stralen straks. En afgelopen zaterdag kocht ik een hele nooie olijfboom. Deze moest nog een mooie sierpot en ook deze vond ik. Ook die had t formaat dat ie de hele achterbank in beslag nam. Dus ook die kan van t weekend mee terug. Nu is t even druk want had de kofferbak vol met spullen die weer een plek moeten krijgen en ook de was zit erin. Die kon wel een voorwas erbij gebruiken met al die heerlijke vlekken van dochter die maar zei ach mam dit is campinglife. Haar lila joggingpak is echt helemaal grijs. Maar als je dr blijde bekkie erbij zag stralen dacht je ga niet moeilijk doen. Ik zie t morgenochtend wel weer...

1 opmerking:

nicole orriens zei

Dat klinkt als een heerlijke week! Wat fijn dat het weer zo goed meewerkte.