Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 21 maart 2023

Slapen….

De laatste paar dagen raakt mijn hoofd mijn kussen en ik ben weg. En dan droom ik als een malle totdat de wekker gaat of nog vaker totdat de jongste voor zes uur weer op mijn kamer staat. De weekenden als mijn man naast me ligt ging het de laatste tijd minder. Hij kreeg t voor elkaar om toch het dekbed helemaal naar zich toe te trekken waardoor mijn rug bloot kwam te liggen en ik er dus wakker van werd. Dit weekend had ik een zwaar kussen tussen ons in gelegd bij de benen en dat hielp. Kennelijk was dat kussen toch te zwaar om mee te trekken. En waar ik vorig weekend het bed uit ging omdat er zoveel lawaai door hem gemaakt werd tijdens het slapen had de medicatie er nu ook voor gezorgd dat het de normale snurkgeluiden waren. Daar kan ik gelukkig wel tegen en val daar zo bij in slaap. Vanmorgen vertrok man om 5 uur naar de vrachtwagen en ik bracht hem weg. Ben er uit gebleven maar viel vanmorgen om 9.30 uur ongeveer op de bank in slaap. Ik dacht geef er maar even aan toe. Nou werd om 12 uur weer wakker. Helaas alsnog met t idee dat ik de hele dag nog wel kan slapen. Zo maar even flink aan de slag en dan vanavond maar bijtijds er weer in.

Geen opmerkingen: