Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 5 maart 2023

Leuk inpakken…

Ik verkoop af en toe via MP of Vinted. Het liefst verstuur ik dan via DHL. Dit vanwege de lage verzendkosten, maar ook omdat dit bij ons in een hele mooie bloemenzaak zit. Ze hebben er hele mooie zijden bloemen. Bijna niet van echt te onderscheiden. Wat me tegenhoudt is de prijs want 10 tot 15 euro per tak pfff. Ik kijk nu elke keer voor mooie takken bij de kringloop en stel daar dan maar mijn boeket mee samen. Wellicht iets minder mooi maar ook een heel stuk voordeliger. Wat ik verder doe met de gekochte items is ze op een leuke manier verpakken zodat het echt een cadeautje voor de ontvanger wordt. Dit levert me meteen hele goede reviews op. Ik heb hiervoor leuk inpakpapier of mooie stofjes van oude kleding liggen. Het kost me niks extra maar zou het zelf ook leuk vinden als de afzender net wat meer aandacht heeft besteed aan t versturen. Eerder deed ik bij kleine dingen nog wel eens een mooie kaart met een leuke spreuk bij de envelop in. Het hoeft niet groots te zijn maar dat kleine gebaar levert me een fijn gevoel op dat t op die manier mijn huis verlaat en te lezen aan de reacties en de vele reviews die ik erop krijg wordt het ook echt gewaardeerd.

Geen opmerkingen: