Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 7 maart 2023

Eerste winterjas uitgewassen

Vandaag waste ik alvast de eerste winterjas mee, zodat ik deze weer naar zolder kan verhuizen. Hier heeft elk gezinslid meerdere jassen en dus mocht er alvast een van de kapstok. Ik had nl de trommel nog niet vol en bedacht me toen dat ik alvast een jas mee kon wassen. Wat is t koud buiten he? Echt grienderig weer. De airco staat dan ook lekker te blazen nu en op die manier droogt ie meteen mijn was mee. Ik ben in huis aan t rommelen. De boel was de laatste weken aardig iit de klauwen gelopen en dus ligt er overalachterstallig opruim- en schoonmaakwerk. Vanmorgen ben ik in de keuken aan t opruimen en schoonmaken geweest. Ik doe dat altijd onder t genot van een podcast op mijn telefoon. Vandaag koos ik voor een moordpodcast. Daarin wordt er verteld wat er allemaal speelde ten tijde van de moord en hoe men tot de dader kwam. Een ander genre wat ik kies zijn opruim podcasts. Niet dat ik niet weet hoe t moet maar soms kan ik er toch de motivatie uithalen die ik nodig ben.

2 opmerkingen:

Lot zei

Voor mijn verjaardag heb ik oortjes gekregen en nu mijn weg aan het zoeken in Podcastland. Een paar geluisterd die eigenlijk keukentafelgeleuter waren vond ik. En dat een uur lang, vond er weinig aan maar ik wilde wel weten of dat wat voor mij zou zijn. Of een die echt voor een jonge doelgroep is bedoeld en ik behoor tot de ouderen van begin 70.

Ik zoek denk ik meer die moordzaken een verhaal verteld met een begin en een eind, of documentaire achtig.
Wat opruimpodcasts zijn kan ik me nog weinig bij voorstellen

nicole orriens zei

Wat een leuk idee om opruim podcasts te luisteren bij het opruimen! Dat werkt vast inspirerend en motiverend.