Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 27 maart 2023

Caravan op de plek en boodschappen gedaan

Afgelopen zaterdag hebben we de caravan op de plek gezet. Het was niet zulk mooi weer dus we besloten dat we de voortent er niet voor zouden zetten. We hebben dit een keer met slecht weer gedaan en dat beviel totaal niet. De caravan was nat en t voordeel was dat we dus t groen er wel mooi snel af konden borstelen. Dat hebben we dus nog wel gedaan. Daarna waren we nat en mocht de jongste bij een vriendinnetje blijven spelen en deden wij een ronde naar onze favoriete winkels. Nou daar waren we duidelijk niet de enige. Heb het daadwerkelijk nog nooit zo druk gezien. En echt er hebben meer nederlanders ontdekt hoeveel het scheelt in Duitsland. Later begreep ik dat ook veel mensen net t salaris binnen hadden in Duitsland en dat er maandag een staking op komst zou zijn waardoor wellicht de winkels niet bevoorraad zouden worden. Wat ik zoal meenam was roomboter voor 1,49 euro, Kilo spek voor 5 euro. Flessen Pepsi voor 69 cent, die bleken achteraf pas deze week in de reclame maar een medewerkster had de aanbieding er al bij gehangen. Had t geluk dat we bij de manager in de rij stonden die toen ik zei dat we dan de cola volgende week wel haalden ons alsnog de korting als emballage terug gaf. Aankomende week haal ik weer want dan kan ik ook nog eens op de app extra 10 cent korting krijgen. Dan dus 1,5 liter voor 59 cent. Ik kocht kalkoenschnitzel met afprijssticker 800 gr voor 2 euro. We namen nog wat drank mee voor anderen. Uiteindelijk grote kar vol boodschappen voor 150 euro. Weet wel waar ik straks de boodschappen weer doe.

1 opmerking:

nicole orriens zei

toch een fijn idee denk ik dat de caravan in ieder geval staat.