Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 23 januari 2023

Heeft u een kortingskaart?

Weet niet hoe het bij jullie zit, maar eerder liet ik vaak kortingen of spaarprogramma's lopen. De reden ik betaal bijna alles met mijn bankpasje en van al die extra pasjes in mijn telefoonhoesje ging dat hoesje elke keer kapot. Ik had ze in een aparte portemonnee, maar die lag dan vaak net in een amdere tas ofzo. Maar sinds ik de app stocard heb geinstalleerd loop ik weinig kortingen meer mis. Alle pasjes kan ik erin opslaan zelfs die van een aantal Duitse winkels want ook daar telt elke euro is er 1 voor mij. Ik ben dus echt superblij met deze app want zo heb ik toch al die klantnummers en pasjes binnen handbereik. Mocht je dus nog een oplossing zoeken, ik persoonlijk vind dit echt een handige app.

1 opmerking:

Lot zei

Ik zal er eens naar gaan kijken, maar aan de andere kant wil ik niet zo afhankelijk van mijn telefoon zijn en er nog meer apps opzetten en vaak op moeten kijken.