Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 22 januari 2023

Dat is nog eens fijn winkelen..

Een bouwmarkt hier hield er mee op. En dus was t uitverkoop met gisteren 75% korting. Ik wilde al gaan met 50% korting, maar mezelf kennende wist ik ook dat wanneer ik alleen zou gaan ik los zou gaan. Ik zie nl overal projekten in maar uiteindelijk komt er weinig van. Gisteren was de boel al aardig leeg, maar manlief zag een nieuwe mengkraan voor de douche. Die van ons is al geruime tijd stuk. hij was al half ontmanteld en dan moest je aan een klein knopje draaien en dan was t op de mm of je warm water had, kokend water of ikskpud water. Dus als een van de kinderen wilde douchen moest ik standaard helpen. Die dingen zijn alleen zo duur dus besloten we onze slag te slaan en hebben er nu een uitgezocht. Scheelde toch mooi 225 euro. We hadden nog een onafgewerkt plintje wat me al heel lang een doorn in t oog was en zagen een mooie afwerkband die er prima geschikt voor was. Ook dat geregeld. Daarnaast hebben we een slechte dakgoot. Alle buren hebben er last van, maar helaas de bouwer ging failliet. Ik zag een pot met twee componentenspul dat je erin kunt smeren met een kwast. Van 50 euro dus bedacht het valt altijd te proberen voor 12,50 euro. Ik kon t toch niet laten om iets te kopen voor een projekt dat ik al langer in mijn hoofd had en kocht al t dikke jute koord wat er nog lag. (Ga jullie er vast ooit eens een foto van laten zien) Daarnaast kochten we twee spuitbussen hammerite. We hebben nl een roestvrijstalen lamp bij de voordeur maar die roest toch flink. Helaas waren de buitenlampen allemaal al verkocht maar denk dat ik hem hiermee tich weer toonbaar kan krijgen voor vier euro en dan pak ik meteen onze huisnummers van (niet) roestvrij staal ook mee. Al met al bleef er zo van onze rekening van 500 euro een mooi bedrag over van 125 euro. Terwijl ik de winkel uit liep bedacht ik me dat ik t eindelijk een keer leuk winkelen had gevonden zonder dat de portemonnee me au au toe riep.

Geen opmerkingen: