Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 29 november 2022

Chaos…

Ik zit helaas weer een beetje in de chaos. Krijg alles gewoon niet zo georganiseerd dat ik snel een poetslap kan pakken en even snel wat kan doen want overal ligt werk op me te wachten. En dat veroorzaakt onrust in mijn hoofd. Over twee weken wordt onze oudste 16 en dan moet t er weer allemaal gezellig en opgeruimd uitzien van mezelf. Deze week stort ik me maar weer op woonkamer keuken en de bijkeuken. Kan ik volgende week verder met de bovenverdieping. Er moet nu echt spul uit want we slibben dicht. Ik probeer elke dat want op Vinted of op MP te zetten en t gaat niet hard maar toch verdien ik er wekelijks nu een paar euro mee en t voelt goed dat ik er nog wat voor terug krijg. Ga weer wat doen...

2 opmerkingen:

Lot zei

Helpt het bij je als je lijstjes maakt welke dag je wat doet? en je daar dan ook aan houdt, niet denken oh dat kan ook wel even. Nee morgen weer een dag. Planning is bij mij een houvast en dan ook realistisch plannen

Anoniem zei

Kijk eens op Flylady.net (en ze heeft een gratis Flaylady-app).

Marla Cilly is Flylady die zich jaren geleden overweldigend voelde door alle huishoudelijke taken en de vele rommel die zij als hoarder (verzamelaar) had. Inmiddels helpt zij duizenden mensen met haar tips om de regie in het huishouden te herpakken. De website oogt ouderwets jaren tachtig, maar zit tjokvol tips en bemoediging. Van harte aanbevolen.