Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 12 oktober 2022

Haal dit jaar nog je nieuwe postzegels

Volgend jaar worden de postzegels weer 5 cent duurder. Toen de postzegels met nummer 1 werd ingevoerd kocht ik een rol voor 0,39 of 0,44 cent per stuk. Dat maakt dat ik nog steeds voordelig kan versturen. Ook de pakketpost wordt weer duurder. Het loont dus om dingen nog in december op de post te doen...(bedenk me net dat de post dan al zo druk is) Volgens mij zitten op zo'n rol 200 stuks. Ik verstuur momenteel niet eens zoveel meer maar ben wel blij dat ik straks 65 cent bespaar... ...

6 opmerkingen:

Ellen zei

Zelden stuur ik nog iets met de gewone post. Alles gaat per email of whatsapp. De kerstkaarten zullen ook flink minderen de komende kerst denk ik. Eigenlijk wordt dat nu al ieder jaar minder.
Jammer maar het is zo niet leuk meer.

mrs H. te B. zei

Ik koop geen decemberzegels meer - mijn jaren gelden gekochte "rol" postzegels zijn veeeel goedkoper dan de prijs van de decemberzegels nu. Ik vind post / echte kaartjes / nog steeds erg leuk, maar de prijzen zijn veel minder leuk, en dan nog het feit dat het vaak niet eens aan komt, of pas daaagen later dan bedoeld....

Wilma zei

Even een ongevraagde tip voor iedereen die v9ordelig gewone postzegels en decemberzegels wil kopen https://www.postzegelsmetkorting.nl/

Nicole Orriëns zei

Dankjewel voor de tip!

Mevrouw Niekje zei

@Wilma, dank je voor de tip, kende deze website niet. Ik stuur nog regelmatig kaartjes en gebruik dan de postzegelcode uit de PostNL app. Maar als het goedkoper kan dan ga ik weer over op postzegels!

geldover zei

Vraagje zien jullie nog nieuwe blogs van mij? Het lijkt erop dat niemand ze meer kan vinden sinds deze blog en heb geen idee was er veranderd is