Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 30 september 2022

Heerlijke besparing..

Vandaag maar eens even Ziggo weer gebeld. Dit doe ik elk jaar. Het was er knetterdruk met mensen die wilden 'opzeggen' de wachtrij was 15 minuten maar ik had nog zat te doen dus de telefoon op luidspreker gezet en ondertussen allerlei klusjes gedaan die even snel konden. Kreeg een vriendelijke man die mijn 'probleem' begreep dat alles zoveel duurder was geworden. Hij heeft even met me mee gekeken en uiteindelijk kwamen we tot de oplossing dat ik qua internet makkelijk een stapje terug kon, we zijn geen gamers. Ik hield mijn telefoonabonnement aan maar maakte er al drie jaar geen gebruik meer van dus die kon er ook af en om me dan ook zelf nog tegemoet te komen bood ie me korting aan. Aan t einde van de rit scheelt het me 9 maanden 23,50 euro. Heb meteen voor mijn ouders ook alles geregeld en zij verlengen nu ook maar hebben wel 9 maanden 10 euro korting op t zelfde pakket. We krijgen allemaal een ander kastje wat nog sneller en ook energiezuiniger is. Best leuk verdiend met een half uur bellen. Volgens de medewerker was t er volgende week waarschijnlijk minder druk dus mocht je ook even willen bellen... Mocht je niet weten hoe te beginnen; Zorg dat je bij de afd opzeggen terecht komt, geef aan dat er momenteel een leuke actie is bij KPN 12 maanden voor 35 euro, mdw gaat kijken en geeft aan dat dat veel slechter is bladiebla. Laat een stilte vallen en geef aan dat de besparing en t verschil in maandbedrag wel erg groot is en dat je dat geld goed kan gebruiken. Vervolgens wordt t pakket met je doorgenomen en gekeken of dat wat je hebt ook echt aansluit bij je wensen. Kijk dan zelf even of je alles wil houden. Geef aan dat je dan even weer met KPN gaat bellen en vraag welke snelheid je nu hebt. Vraag vervolgens welke aanbieding hij/zij kan doen mocht je toch bij Ziggo blijven.... Succes....

3 opmerkingen:

Anoniem zei

dat kastje wel even nog checken...het oude kastje was een enorme energieslurper, veel mensen weten het niet maar is op jaarbasis een paar honderd euro!
Nieuw kastje is een verbetering, zeker op ecostand,en helemaalals je hem uizet door de stekker uit het stopcontact te halen.

Anoniem zei

Houd er wel rekening mee dat het vervangende kastje bij een lager pakket een aantal functies niet meer heeft. Daarbij gaat het beeld kwaliteit ook omlaag. Opzich geen probleem natuurlijk maar wel iets om rekening mee te houden/ over na te denken.

Dianthe zei

Je kunt ook helemaal zonder dat kastje. Wij hebben beneden de smartcard in de tv en geen kastje. Kwaliteit is prima en de extra zenders streamen we. Boven hebben we alleen de kabel er in zitten, doordat er nu alleen digitale tv geleverd wordt door Ziggo heb je geen slechte ontvangst meer.