Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 20 september 2022

Als je vier keer achter de juiste medicatie aan moet…

Vandaag helaas weer een vervelende ervaring met t ziekenhuis. Mocht mijn vader vandaag chauffeuren en helaas waren zijn ogen nog steeds even geinfecteerd dan twee weken geleden. Ik hoorde de oogarts dus zeggen dat ie zwaardere medicatie ging voorschrijven en we mochten na 10 dagen terug komen. Ik zou even de medicatie ophalen bij de apotheek, mijn vader kwam nl een bekende tegen en zo hadden ze even de tijd on wat te kletsen. Toen ik (eindelijk) aan de beurt was gaf de medewerkster me de medicatie inder vermelding die heeft ie al eerder gehad. Ik gaf haar meteen aan dat ie iets zwaarders zou krijgen dan de vorige keer, maar zei gaf aan dit is er doorgegeven. Ik ben dus naar mijn vader gelopen en weer terug naar de poli. de dame belde met de dochter en gaf me aan dat ik nieuwe medicatie kon ophalen. Toen ik weer binnenkwam zag de medewerkster en die wilde me tissendoor helpen. Echter kwam ze zelf ook meteen tot de conclusie dat hij nu lichter ipv zwaarder had voorgeschreven. Toen heb ik haar gevraagd on te bellen omdat ik niet nog een keer t halve ziekenhuis door wilde. Ze belde en gaf door dat t recept dan nu naar de huisapotheek mocht. Toen mijn vader daar halverwege de middag aankwam waren er geen medicijnen. Dus aan mij t verzoek opnieuw te bellen. Ik heb de situatie dus uitgelegd en nadat ik twee keer t verhaal moest doen want er was niet geluisterd naar de eerste poging. Om vijf uur belde mijn vader dat ze nog steeds niet gebeld hadden vanaf de poli en dus klom ik weer in de telefoon. Nou de oogarts had nog niet gekeken dus t wordt morgen. Fingers crossed.

Geen opmerkingen: