Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 8 augustus 2022

Tussenstop

Afgelopen weekend hebben we even een tussenstop thuis gehad. Lees wassen,wassen en wassen.De tuin was als een malle gegaan dus een container onkruid eruit geplukt en de groene container meteen weer vol. Ook schilderde ik en passant nog twee bloempotten. (instagram doet iets met me) De auto is weer volgeladen nu en straks gaan we weer, maar zonder mijn man nu, naar de camping. Ik moet zeggen met de lekkere temperaturen die er voorspeld worden dat dit geen straf is. We hebben als gezin twee hele mooie weken gehad met voornamelijk zon. Als t al eens een dag frisser was dan waren er wel even blij mee. Een groot gevoel van tevredenheid met wat we hebben overviel ons toch wel. We hoeven niet zoveel meer. Beetje lekker aan t meer op de camping hangen en twee dagen hebben we een stad bezocht om ook nog even wat anders te doen. Helemaal prima. Aankomende week gaat mijn moeder mee en de vriendin van jongste dochter. KReeg gisteren een appje van haar moeder dat de dochter had aangegeven dat ze t niet spannend vond omdat ze wist dat ze me 100% kon vertrouwen. Zo vreselijk lief vond ik dat. Ik slinger nog snel de stofzuiger even aan...

Geen opmerkingen: