Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 22 juli 2022

Eerste week vakantie zit erop

Nou de eerste week van de vakantie zit erop. Nou ja de eerste midweek. Mijn moeder ging mee en we hebben heerlijke dagen gehad waaron we vooral veel genikst hebben eigenlijk. De twee bloedhete dagen zijn we voornamelijk doorgekomen door rustig bij de tent te blijven een keer vaker met badpaj onder de douche te stappen en ons vervolgens weer rustig op te laten drogen. De meiden vermaakten zich aan t water. De oudste met een boek en de jongste lag de hele dag in t water. De dagen dat t koeler was trokken we smorgens de boel aan kant en liepen we wat of reden even naar een winkel vlakbij. Als t aankomende week weer warm mag worden wil ik zelf meer mee naar t meer. Ik heb vooral zin aan lekker met t gezin bij elkaar zijn. Even veel mogen en niks moeten. Ik heb bijna alle was alweer aan kant, t onkruid is iit de voortuin getrokken. De planten hebben weer een sloot water gekregen. Kortom ik ben er bijna weer klaar voor. Een nachtje in mijn eigen bed en dan morgen weer terug...

Geen opmerkingen: