Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 7 juni 2022

Fantastisch weekend.

We hebben echt een fantastisch weekend op de camping gehad. De neef van mijn man en zijn gezin kwamen bij ons slapen. Het was echt een feestje. De kids hebben geen enkele keer gekibbeld maar lekker samen hun ding kunnen doen. Complete vrijheid wil je met de groep wat doen prima. Cross je liever alleen dan is t ook goed. En wij als volwassenen hebben goede gesprekken kunnen voeren en ook veel gelachen. Als ik nu t nieuws terug kijk wordt er iveral gesproken over veel regen maar we hebben echt maar een paar druppels gehad, zo weinig dat t jiet de moeite was om de boel naar binnen te zetten. Ik zei nog wat heerlijk dat de mensen met tent allemaal weer droog kunnen inpakken want dat scheelt heel veel werk. Er was een mooie roofvogelshow, we hebben allemaal zo'n prachtig beest op de arm mogen hebben. We hebben een rondje op de waterfiets door Nordhorn gedaan. En we hebben lekker veel voor de tent gezeten. Eigen terras met eigen lekkernijen. We hebben zaterdagavond gebbqed maar er was zo veel over dat we dat zondag nog een keer over konden doen. Echt en nu doe ik geheel opgelaten de was en ga zo eens even een ruimte even flink aanpakken zodat die echt een keer goed in alle hoeken en gaten weer gedaan is. Hen me exht opgeladen

1 opmerking:

Nicole Orriëns zei

Dat klinkt heerlijk en ontspannend! Wat fijn zeg. En die roofvogels vind ik indrukwekkend!