Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 28 mei 2022

Koud op de camping

Het is echt koud op de camping. Gisteravond kwam mijn man eens een keer op tijd thuis op vrijdagavond en dus besloten we dat ik de spullen snel in de auto zou gooien en dat we dan meteen maar zouden vertrekken. We aten wat vlakbij de camping en toen door. Gisteravond scheen de zon nog iets wat meteen zorgt dat de caravan opwarmt als je de deuren opengooit. Een extra dekbed aan het voeteneind maakte dat we er lekker warm bij lagen vannacht. Overdag is het echter nog niet zo fris geweest als dat het nu is. Onze hele camping is tot de laatste plek volgeboekt. De Duitsers hebben hun eigen camping weer ontdekt en dat is te merken. Waar eerder 95% nederlanders waren is het nu ong 75% duitsers. Vanmorgen vertrok er een caravan tegenover ons en dus dacht ik dat er een plekje leeg was, maar na de middag werd deze al snel weer gevuld. Fijn voor de campingeigenaar dat er deze dagen een mooi bedrag aan inkomen binnenkomt. Hij is volop aan het investeren dus zal het de camping waarschijnlijk ook goed gaan doen. Volgende week komt de neef van mijn man en zijn gezin bij ons logeren. We hopen dat het dan warmer is voor een optimale beleving. Toen ik net verkering met mijn man had gingen we ook altijd met drie families hemelvaart en pinksteren weg. Heb daar echt leuke herinneringen aan. Dat gun ik onze kinderen dus ook.

1 opmerking:

Mevrouw Niekje zei

Jullie hebben een heel koud weekend gekozen om te kamperen. Ik houd niet van kamperen, en zeker met dit weer zou ik het vreselijk vinden. Toch snap ik de lol van kamperen wel hoor, en ik hoop dat jullie volgende keer wat betere temperaturen hebben!