Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 19 april 2022

Geweldig paasweekend gehad

Afgelopen weekend op de camping geweest. Wr waren er zaterdag met de middag nadat we eerst thuis nog wat laatste dingen af te handelen hadden. Samen met mijn man maakte ik de vloer in de voortent erin. We hebben hier plastic pallets voor met planken erop. Wij vinden het heerlijk als je t hele jaar staat dat je dan van t gras af staat. Het was tegen een uur of drie dat de helft van de vloer erin lag en we werden allemaal aardig kribbig. Ik weet dan precies hoe laat t is. Tijd om te gaan eten. IK gaf dus aan dat we er beter mee konden stoppen. Want zondag en maandag was alles dicht in Duitsland en we moesten ook nog boodschappen halen om wat in de kast te hebben. Zo gezegd zo gedaan en dus zijn we eerst wat gaan eten en daarna snel wat boodschappen gedaan. Ik merk dat ik er nog in moet komen qua prijzen wat is nu in Duitslnd goedkoper en wat in NL? We hadden t een en ander meegenomen en hebben nog heerlijk in t zonnetje kunnen zitten. Toen de zon onder ging werd t meteen fris en kropen we lekker met een boek in bed. Het was echt een koude nacht en we gooiden nog maar een extra dekbed op de bedden. Zondag heeft mijn man snel de laatste planken op de plek gelegd wat achteraf nog een klein uurtje kostte en toen hebben we lekker de hele dag in de zon kunnen zitten. We hebben en heerlijke plek kwamen we achter want kunnen de hele dag in de zon zitten en ongeveer de hapve dag in de schaduw. Dus voor ieder wat wils... Zondagnacht was t wel lekker in de caravan. We hadden de gordijnen open gehad toen de zon in de caravan scheen en ook de deur van de caravan open gehad toen t warm was. Maandag hebben we een halve dag in de zon gezeten en toen was t helaas tijd om weer naar huis te gaan. DE jongste is nog wen dag vrij, de oudste moet voor twee uurtjes naar school. En ik, ik mag de boel wwer opruimen en wegwassen en klaar maken voor t volgende weekend... Ook een lekker weekend gehad?

1 opmerking:

Anoniem zei

Yes! Het was heerlijk weer om lekker in de tuin te lezen. Alle buren naar de camping... rust!
Fijne week.
Merel