Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 22 april 2022

Dochter had gelukkig nog een legging aan.

Vandaag had de jongste koningsspelen. En ze mochten in oranje of in t rood wit blauw op school komen. Het oranje hempje dat ze heeft was echt te koud en dus werd t een rood rokje een blauw t shirt en een witte bodywarmer. IK twijfelde nog over wel of geen legging maar we besloten dat t smorgens nog best fris is en dus werd er ook nog een blauwe legging aan gedaan. Ze vond de spelen echt helemaal niks aan vertelde toen ze vanmiddag uit school kwam. Wel wilde ze s middags gewoon op t schoolplein spelen. Dat mag hier tegenwoordig als er geen school is. Ze was net een uurtje weg toen ze met tranen in de ogen aan de deur stond. Er had haar een hond gebeten. Snel gekeken hoe ernstig het was, ze heeft een paar hele kleine speldenprikjes en verder al vier paarsblauwe plekken die morgen waarschijnlijk zwart zullen worden. Het huilen stopte al snel en ik heb achterhaald welke hond t gedaan had. Bleek t een herder te zijn van wie ik de eigenaresse kende. Ik heb haar net gebeld en zij gaf me aan dat t echt uit t niets gebeurde terwijl ze de hond kort aan de lijn had. Ze was er zelf ook van geschrokken. Heb haar aangegeven dat ik puur belde omdat ik echt even zeker wilde weten dat ze wist dat hij haar goed vast had gehad zonder door te bijten. Ze gaat t binnen t gezin bespreken omdat ook de kinderen van in de 20 de hond uitlaten. En ze wonen dus heel dicht bij de school. Ben blij dat onze dochter die legging aanhad want denk dat de schade zonder de legging groter was geweest..

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Neem ook alsjeblieft contact op met de huisarts. Soms is antibiotica wel wenselijk.

Anoniem zei

tetanusprik

San zei

Tijd voor een muilkorf voor de hond lijkt mij.

Anoniem zei

Beetje vreemd dat jij degene was die contact op moest nemen met de eigenaar. Waarom is die eigenaar niet even met je dochter meegelopen of heeft ze contact met jou opgenomen?
En ook even contact opnemen met de huisarts.
Goed weekend, Merel

Schrijver zei

Muilrkorfgebruik afdwingen, anders aangifte doen. Nu is het een kleine schade. De volgende keer bijt ie een baby dood of iets dergelijks. Het houdt nooit op bij iets als dit.
Aangezien de eigenaar kennelijk niet eens de verantwoordelijkheid neemt om zelf naar jou te gaan, zie ik niet gebeuren dat ze daarin wel de verantwoordelijkheid neemt.