Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 25 april 2022

Campinglife

Deze week is mijn man vrij en zijn we een week op de camping. Het is dezelfde camping als drie jaar terug, maar wat een wereld van verschil. De hele camping staat ineens vol met Duitsers, terwijl t andere jaren echt een Duitser tussen de Nederlanders was is t nu andersom. We zijn momenteel dan ook bijna de enigen op de camping. De kids moeten we dus zelf vermaken want ook t animatieteam is vorige week druk geweest toen de Duitsers vrij waren, maar deze week is er nauwelijks iets te doen. Zelf ben ik begonnen met t maken van een guirlande van allemaal kleine dennenappeltjes. Die liggen hier echt voor t oprapen en ik weet dat ik elke herfst en kerst denk wat zou ik die graag hebben. Hoe leuk is t dan als ik hem straks helemaal zelf gemaakt heb? We gaan er dus elke dag maar even op uit en daarna speelt de jongste vooraan met de wat kleinere kids en de oudste speelt spelletjes op de telefoon en luister wat naar muziek. Van t weekend hebben we al twee dagen lekker weer gehad en vandaag was t de hele dag bewolkt. Ik denk dat we ons weer moeten opmaken voor een koud nachtje. 's Avonds lekker op tijd naar bed, boek mee en vervolgens lekker de klok rond slapen. Ik kan vervelender dingen bedenken...

2 opmerkingen:

Liselot zei

Fijne vakantie met elkaar!

Anoniem zei

Fijne vakantie en ik hoop dat jullie mooi weer hebben.
Groet, Merel