Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 2 december 2021

Winterdip

Er zijn hier een aantal persoonlijke dingen die er behoorlijk in hakken. En ik heb echt moeite om alles een plek te geven. Mede hierdoor komt er niks uit mijn handen. Ben de hele dag thuis, maar helaas verder dan wat kleine dingen kom ik niet. Ik ben vooral erg moe en veel aan t piekeren. Mij huidziekte speelt op en als ik daar medicatie voor neem slaap ik halve dagen op de bank. Helaas geen kavouters in huis die wat oppakken, wel kinderen die nog meer rommel maken. Vanmiddag mag ik vier uurtjes vrijwillgerswerk doen, als ik daarna thuis kom ben ik kapot. Straks dus t eten voorbereiden. Het weekend weg was wel gezellig, maar we troffen het niet met t weer. Hoe verder we naar Texel reden hoe harder het begon te regenen. Toch hebben we tussen de buien door nog de kringloopwinkel bezocht en we hebben heel even op t strand gekeken, maar de jongste wilde terug naar t huisje want had t echt te koud. Heb nog wel gelachen. Eerst trok ze de laatjes open en gaf aan dat ze van alles in het aanrecht voor ons hadden achtergelaten. Om na een half uur heel verbaasd te vragen Mam je moet toch betalen voor dit huisje? Maar waarom zijn we dan hier? We hebben thuis toch een heel mooi groot huis? Zondagmorgen regende het weer en na overleg besloten we op te pakken en naar huis te gaan. Naar t grote huis dat toch al betaald is...

3 opmerkingen:

Nicole zei

Jammer van het weer.
Wij hadden dat de afgelopen kerstvakantie. We gingen een weekje naar een huisje en het regende de hele tijd. Geen miezer maar echt heel hard. Nog veel meer dan in onze woonplaats, terwijl het meestal andersom is.Soms lukte het even om tussen de buien door een wandelingetje te maken, maar meestal begon het dan weer te regenen. Naar een overdekt winkelcentrum was ook geen optie omdat de winkels bijna allemaal dicht waren net als de restaurants. We hebben wel eten besteld en gegourmet. Veel films gekeken (Chromecast mee) en spelletjes gedaan. Familie kon niet komen door beperking bezoek. Onze kinderen (22 en 17) zijn nauwelijks buiten geweest. Het was toch gezellig.

johmar zei

Zo zie je maar weer , kinderen zien de dingen heel scherp.

nicole orriens zei

Grappig die redenering van zo'n kind waarom je daar was. Ik kan me er wel in vinden : )