Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 6 december 2021

Verjaardag in delen

Onze oudste dochter verjaart. En helaas heeft die momenteel behoorlijk veel voor haar kiezen gekregen. Dat is de reden dat ik haar verjaardag wel wil vieren voor haar. Maar het wordt een heel geplan. Mijn man wilde gisteren zijn ouders vragen om op zondag te komen want dan is hij zelf ook thuis. Helaas wilden die toch liever op de dag zelf. Op de dag zelf krijgen we ook nog een klasgenootje van de jongste mee want die moeder appte me dat ze een acuut oppasprobleem had. Nou problemen zijn er om op te lossen dus ze kan hier komen. Mijn broertje gaf aan dat hij zo door de weeks aan komt. Is nl vrachwagenchauffeur en weet niet precieswanneer en welke dag hij thuis is. MIjn ouders komen vrijdagmiddag. Mijn ouders wil ik dan maar vrijdag vragen te komen en mijn zwager en schoonzus komen zoals t nu lijkt zondag. Andere zwager en schoonzus schuiven we door naar een andere week want zij had deze week al aardig wat en kan dat zelf niet verhapstukken. Bleef er nog een stel over die heb ik nu uitgebodigd om oud en nieuw bij ons te komen vieren. Het is een gedoe zo maar heb wel de tijd voor iedereen straks. Nou dan nu maar een poging doen om t huis weer aan kant te krijgen...helaas moet dat dan ook meerdere keren...

1 opmerking:

Nicole Orriëns zei

Het klinkt best als een ingewikkelde logistieke puzzel, maar zo lang het maar gezellig wordt voor je dochter!