Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 11 oktober 2021

Toe maar...nog een weekend weg

Vandaag boekte ik nog een weekend weg. Wat een luxe. Althans dat gaan we er zelf van maken. Ik vond op internet de tip dat de AH momenteel tickets verkoopt voor een midweek og weekend op een roompot vakantiepark. 109 euro. Helemaal top. Na even snel overleg met mijn man heb ik een ticket besteld en gaan we t laatste weekend van november Sinterklaas vieren met gourmet in een huisje in Duitsland. Het park zijn we vaker geweest en we kennen de omgeving. Daar ter plekke slaan we meteen weer wat levensmiddelen, vlees en toiletartikelen in en zo kost dat weekend ons de kop niet. Eten nemen we mee en we maken t ons lekker makkelijk met een pan soep ofzo en wellicht neem ik mijn Slowcooker ook wel mee. Dan kan ik alles in de pan kieperen en heb ik nergens geen omkijken meer na. Ik bedacht me dat het vaker de week voor de herfstvakantie is dat ik leuke aanbiedingen zie om er tussenuit te gaan. En dat ik ook al meerdere jaren zo twee vakanties boek. De voorpret begint nu al en ik vind het heerlijk....het voelt als een enorme luxe om zo weg te kunnen terwijl we de kosten echt wel goed in de hand kunnen houden.

1 opmerking:

nicole orriens zei

Leuk zeg zo'n fijne aanbieding. En nu al vast genieten van de voorpret!