Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 3 juni 2021

Aflosverslaving

Ik kon het niet laten en besloot toch nog weer af te lossen op de hypotheek. Dit keer 500 euro. Daarmee daalt de hypotheek naar 161500 euro. Het geld was nergens extra binnen gekomen dus moest het van de gewone spaarrekening komen. Op zicn ook niks mis mee. Deze maand wil ik kalm aan doen met boodschappen halen en zo heb ik alvast het geld wat ik wil gaan verdienen besteed. Lukt het me dan niet deze maand om het aan te vullen dan moet ik volgende maand ook nog kalm aan doen of de maand erop aangezien we in juli onze vakantie hebben. Hoe dan ook ik heb weer een doel te behalen..

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik deed gisteren nog een extra aflossing van 800 euro.
500 Euro extra per maand is hier standaard, maar we kregen geld terug van de energiemaatschappij, ik had wat zegelboekjes ingeleverd (2,50 per boekje), ik verkocht wat op Mp en deed mee aan wat geld-terug-acties. Dit leverde samen 300 euro op.
Groet, Ikkelien