Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 23 mei 2021

Voorseizoen...

Het voorseizoen van onze camping is al bijna voorbij. En ik moet zeggen dat het ons zoals zovelen os tegengevallen. We hebben een weekend echt mooi weer gehad en nog twee weekenden dat t binnen buiten binnen buiten was. Ik zei vanmorgen tegen mijn man en kinderen dat ik de buren aan de ene kant wel erg gezellig vond. Haha die hebben we gezien toen ze de caravan op de plek hebben gezet en verder niet meer. Ze hebben de voortent er nog een keer doordeweeks voorgezet. Afgelopen weekend was er ook bijna niemand op ons hele veld. Van de 50 plekken waren er denk ik op drie plekken mensen. Onze jongste heeft gisteren en vandaag lekker 1,5 uur gezwommen. Wij hadden eigenlijk ook allemaal niet zoveel zin om heen te gaan alleen de jongste. En die had er zoveel zin in dat we er dus een nachtje hebben geslapen. Compromis dus zodat de oudste lekker weer de rest thuis kon zijn. Helaas heeft zij nl door het afstand moeten houden nog geen vriendinnen op de camping en ik snap dan wel dat je er geen zin in hebt om bij je ouders in een tent of caravan te moeten zitten in de regen. Nu maar hopen dat t in t hoogseizoen allemaal wat makkelijker gaat worden en t weer gaat meewerken...

1 opmerking:

Nicole Orriëns zei

Vergeleken met vorig jaar was het voorjaar dit jaar inderdaad niet erg zonnig....