Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 3 maart 2021

10 minuten shoppen...

Vanmorgen had ik een tijdslot geboekt van 10 minuten winkelen bij de Action. En nee ik ging niet onvoorbereid. Ik had de site bekeken met wat er zou zijn, alles opgeschreven en toen alles ong op volgorde op mijn lijstje gezet zodat ik met lijstje in de hand snel de winkel door kon. Echter ik stond buiten met mijn medewinkelaar en die had ook een lijst maar zijn vrouw appte dat ie geen huisvuilzakken moest vergeten. Oh ja mijn diepvrieszakken zijn ook op en in de supermarkt liggen die in een hoek waar ik normaal geen spullen haals dus ook daar vergeet ik ze steeds. We kregen een hele instructie. Er liep een bandje op 5 minuten kreeg je een melding dat je op de helft was en twee minuten voor het einde werd je verzocht naar de kassa te komen. Dus effectief mag je 8 minuten winkelen. Het was dus echt rennend de winkel door snel pakken wat je nodig bent en ik moest al naar de kassa. Had het gevoel dat ik daar pas echt om me heen keek om te zien wat er verder in de winkel lag, omdat ik veel te druk was met het afwerken van mijn lijstje. De tijd ontstond doordat de man voor me net iets eerder was en dus als eerste mocht afrekenen. Voorlopig heb ik diepvrieszakken. Het vloerkleed dat ik eerst wilde zien bleek veel kleiner dan verwacht nadat ik t thuis had uitgerold, citronella voldoende in voorraad. De solarlampen die ik wilde waren er niet in wot dus doen we t dit jaar met roze en blauw. Het is niet anders. De kinderslippers lagen nog niet in de winkel. En verder ben ik nu toe aan een lekkere bak koffie. Of ik dit nog een keer ga doen? De nood moet wel erg hoog zijn....

4 opmerkingen:

Lot zei

Action zal inderdaad erg streng zijn bij zoveel liefhebbers. Ik wacht wel tot diegenen met hoge nood zijn geweest, misschien wordt de winkeltijd dan wat uitgebreid.
Bovendien moet ik er 30 minuten voor rijden en combineer het altijd met andere winkels/supermarkt en daar ben ik net gisteren geweest

OpnieuwBeginnen zei

Goede informatie. Ik wacht nog langer. Ik snak naar gewoon winkelen.

Nicole Orriëns zei

Het klinkt vrij stresserig inderdaad. Fijn dat het kan, maar ik denk dat ik toch ook maar even wacht.

Richard zei

Goed verhaal, klinkt ook heel herkenbaar.