Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 2 februari 2021

Geinspireerd geraakt

Vorige week zag ik ineens dat er bij een paar huizen verderop een woning te koop stond. En ja ook ik dacht; he lekker even binnen kijken...;-) Ik zocht de woning op op funda on te kijken hoe zij de boel ingedeeld hadden. Ons hele wijkje is projektbouw en we hebben allemaal exact dezelfde woning. Anderhalf uur later verschoof ik de hele kamer. Mij bevalt het allemaal prima, mijn man moet nog wennen omdat hij nu best wel ver van de tv af zit. Ik vind dit juist een voordeel aangezien eerder de hele kamer juist om de tv leek te draaien. Door het verschuiven zijn er nu twee hele fijne grote lege plekken ontstaan, waar onze jongste dan ook weer lekker speelruimte van maakt. Het voelt allemaal anders nog en een beetje als vakantie in eigen huis. Leuke bijkomstigheid dus, want het kost tot nog toe niks maar geeft me wel een blij gevoel. Dat ik zeg het kost tot nog toe niets is omdat er nu achter de bank een randje zichtbaar is waar de kast heeft gestaan. Als t met een maandje goed bevalt betekent dit dat de muur dus nog een lik saus nodig heeft... Kijken jullie ook wel eens op funda om inspiratie op te doen?

1 opmerking:

nicole orriens zei

Wat een slim idee om op die manier ideeën op te doen voor je interieur : )!