Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 15 februari 2021

En weer een stapje dichterbij hypotheekvrij

Vandaag kon ik weer 100 euro op de aandelen pakken. Wat ik dus ook heb gedaan en het geld heb ik ook meteen doorgeboekt naar de hypotheek. Bye Bye. Weer 18 cent hypotheekrente die ik elke maand niet hoef te betalen. Volgende maand ga ik maar eens kijken wat de nieuwe rente is tov de rente die we bij het veranderen van de hypotheek hadden. Want hier wil ik een automatische incasso voor klaarzetten. Ik kreeg weer een factuur van Ziggo dat ze me 39,95 euro van de rekening gaan halen. Hier heb ik 30 euro korting op doordat ik ze in december belde en vroeg om een nieuwe aanbieding als ik bleef. Deze besparing stort ik ook naar de aflosrekening. Zodra de volgende 100 euro er weer opstaat mag die ook in de aflossing. Vanmorgen haalde ik al een lekker TGTG pakket van de Lidl, voor drie euro had ik twee krop ijsbergsla, twee bak champigons, een bak druiven een zak spinazie, twee appels en een zakje munt. Vanavond mag ik nog een pakket van de Plus halen. Mocht ik vanavond ook nog een pakket kunnen scoren dan geef ik deze in t geheel weg. Heb zelf genoeg nu.

Geen opmerkingen: