Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 13 februari 2021

De vaart erin....

Vandaag schoof ik nog wat met de potjes en paste hier en daar iets aan en nam beslissingen om bepaalde dingen te laten. Hierdoor hield ik 300 euro over. Hiervan heb ik vandaag dan toch nog weer 250 euro afgelost op de hypotheekschuld. Heerlijk deze flow. Vandaag kregen we ook het financieel jaaroverzicht van de bank. Kan niet wachten totdat we aangifte mogen doen want ook daar komt er nog een mooi bedrag onze kant op. Zodra ik weet welk bedrag kan dat meteen afgelost worden en stort ik t bij wanneer het door de belastingdienst gestort wordt op de spaarrekening. Elke maand dat we de rente niet hoeven te betalen is immers winst en op de spaarrekening levert het me niet de 2,18 op die ik er nu wel voor betaal.

Geen opmerkingen: