Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 2 november 2020

De laatste keer uitgaven

Ja, ik zou het een maand bijhouden en die maand loopt tot de 1e. Dus vandaag t laatste gedeelte. Te beginnen bij de donderdag. Toen hadden we de hele dag de hand op de pinpas en durfde er niemand aan onze rekening te komen. Vrijdag tanken auto man ;44,75 euro Bankgiroloterij 14 (extra trekking) Gemeentelijke belastingen 105 euro. Zaterdag bleef het rustig op de rekening. Zo nu hebben jullie een maand het wel en wee van onze rekening gezien. Zal voor mezelf nog een keer de optel en aftreksom maken maar daar heb ik nu geen zin in. Waar ik wel zin in had? Ik zag dat door de extra aflossingen van afgelopen maand ik nog een klein bedrag moest boeken om onze hypotheek te verlagen naar 170.000 euro. En dat heb ik gedaan. Vanmorgen keek ik nl even naar mijn aandelenpakket en zag dat doe vanaf vrijdag een 3000 in waarde was gestegen. De aandelen Kiadis waren 250% gestegen. En daardoor kon ik een dikke 2000 euro winst pakken. Wat ik dus ook meteen heb gedaan. Ik heb nog flink verlies hoor tov mijn totale aandeleninleg maar dat mag de pret niet drukken. Dit was een mooie meevaller en ik ga morgen dan ook eens even kijken wat ik laat staan om opnieuw mee te beleggen en wat nog verder afgelost gaat worden op de 170000 euro. Nog maar 170 maal 1000 euro. of 340 maal 500. Al klinkt dat laatste voor me een stuk hoger. We gaan ervoor...

1 opmerking:

nicole orriens zei

Wauw, wat lekker veel winst zeg, 2000 euro! Dat is fijn verdiend.