Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 14 oktober 2020

Uitgaven van de dinsdag en de woensdag

Dinsdag pinde ik voor 7,73 euro bij de Lidl, bij kruidvat was ik 5,98 euro kwijt voor twee pincetten. De wasmachine en de vaatwasser werd gerepareerd voor een gezamenlijk bedrag van 117 euro en ik bestelde een too good to go pakket van 5 euro. Vandaag pinde ik voor 13,48 bij de Lidl. Hierin zat een bedrag van 6 euro voor bloembollen en verder veel lekkere broodjes voor een ontbijt. Daarnaast moest ik bij mijn broertje mijn koffer uit huis halen en zag een rekening op de kast liggen van 86 cent die verhoogd ging worden met 50 euro als die niet voor dit weekend betaald was. Ken mijn broertje dus belde hem op. Was inderdaad nog niet betaald en dus heb ik die ook maar even voor hem overgemaakt. (Mijn broertje doet er niet moeilijk over als ik een rekening bekijk, ik weet zijn plek van leg maar even neer en doe ik later waarna hij het vergeet.) Heb al wel vaker op zijn verzoek alsnog op die plek gekeken. Hij is chauffeur en soms is ie langer van huis dan dat ie voorop gedacht had. Dit keer niet maar t was hem ontschoten. Het too good to go pakket was weer rijkelijk gevuld. Groente; roerbakgroenten, zak spitskool, 2 zak worteltjes, zakje witte kool. Bak maaltijdsalade met kip chilisaus.Zak sla Tapas: gevulde dadels, hummus, jalapenospread, 2 bakjes zoete paprika's. gebraden gehakt. Vlees; 4 kipsateschnitzels, 5 chipolataworstjes, biologische kipfilet Oh en nog een zak geschilde krieltjes. Superpakket toch voor 5 euro? Heb een aantal dingen meteen uitgedeeld aangezien wij een paar dagen weg gaan en ik sommige dingen echt niet lekker vind uit de vriezer. Komt allemaal goed terecht... Al met al viel t me mee met de afschrijvingen de afgelopen twee dagen.

4 opmerkingen:

Lot zei

Gisteren voor het eerst een pakket bij de liedel gehaald. Handig dat je ook zelf kan kijken welke je wil, de bovenste had een grote zak appels en die eten we zelden.
De tweede was kilo aardappelen, bak gemengde salade, bak pruimen (erg smakeloos) bakje tomaatjes, erg lekker, 3 limoenen, en een bakje met leuke kleine bolletjes knoflook, ongeveer 15. Ben er erg tevreden over en zal zeker 1x per week wat kopen

geldover zei

@Lot Ik word er creatief van. geen zin om zo appel te eten in stukjes koken en verse appelmoes. Of in de oven met wat kruimeldeeg erover. Appelflappen. Door een salade.

Miranda | Taxx Life Blog zei

Gisteren hoorde ik ook ieman over de Good to Go -app, ik ga me er eens in verdiepen!

nicole orriens zei

Wat een goede en lieve actie van je voor je broer!