Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 13 oktober 2020

Kinderfeestje

Vandaag t kinderfeestje van dochter. Op haar verzoek lekker een feestje in huis. Gisteren moest ik nog bedenken wat we gingen doen. Het werd glazen graveren en armbandjes maken. De graveerset van de Action gekocht en drie doosjes kraaltjes. En wat werd t leuk. Ik had al een hele tijd glazen flesjes bewaard van appelsap en dacht elke keer die komen me nog een keer van pas. Nu had ik ze in eerste instantie op tafel staan voor de limonade, maar bedacht toen t drinken op was dat de meiden mooi eerst op die flesjes konden oefenen met graveren. Nou het was een schot in de roos. En allemaal waren ze mooi en goed gelukt. Aan de kleine tafel had ik 3 doosjes met kraaltjes neergezet. Kwam er zelf gelukkig net op tijd achter dat t draad wat erbij zat niet door de gaatjes paste. Snel naar mijn vader gereden voor visdraad. Probleem ook opgelost. Tussen de middag aten we patat en had ik frikandellen in drieen gesneden en kipnuggets. Na t eten nog een 45 minuten in de speeltuin. Denk qua budget dat ik onder de 35 euro uitkom en dan heb ik ook nog heel wat materiaal over...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ziet er feestelijk uit ;-)))
Merel

nicole orriens zei

Wat leuk een feestje thuis! Ik ben daar altijd een groot voorstander van.