Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 30 oktober 2020

Het too good to go pakket.

Gisteravond mochten we weer een pakket ophalen. Twee zelfs. En wat was het weer een fantastisch pakket. De ondernemer hier doet niet kinderachtig en stopt een tas helemaal vol. Alles wat in het pakket zit is van dezelfde datum als de ophaaldatum. Gisteren had ik alleen al 4 beenhammen met een totale waarde van 30 euro oorspronkelijke prijs, daarnaast zat er een nasipakket in waar alles in zit behalve t vlees en de rijst. Er zat een pakket in voor uiensoep. Deze pakketten liggen qua waarde ook rond de 5 euro per stuk. Er zaten 4 blonde aquataine verse worsten in. 3 pakken met in elk 2 grote kuikenbouten. Twee grote zakken grof gesneden andijvie, drie keer johma kip kebab salade, een pond geschrapte wortels en 300 gram wortels en peulen. Een grote zak sla, een kleine zak sla en een zak roerbakgroenten, een gehaktbal in stukjes gesneden om als broodbeleg te dienen en tot slot nog twee bakjes garnalen met cocktailsaus. Ik was echt heel blij met mijn superpakket. Heb 's avonds meteen het een en ander naar mijn moeder gebracht en wat voor goede kennissen van hen ook daar afgegeven. Heerlijk als je de rijkdom op die manier kan delen. Voor vandaag had ik zelf t nasipakket van afgelopen dinsdag al in de pan samen met kipshoarma. Vandaag kook ik de rijst erbij dan roeren we alles door elkaar en dan breng ik ook een bak naar mijn schoonouders. Schoonmoeder is nu een week thuis maar nog lang niet bovenjan. Zo heeft zij ook een makkelijke dag.

2 opmerkingen:

Nicole Orriëns zei

Wauw, voor een waarde van 30 euro is echt heel veel!

Lot zei

Dat is echt eef fantastisch pakket, de slechts 2x dat ik haalde was de waarde vrij exact 15 en zeker 2/3 zou ik nooit kopen.
Het groente/fruit vd liedel vond ik wel de moeite waard