Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 15 september 2020

Verjaardagscadeautje voor kinderen

Ik ben weer erg tevreden over mijn verjaardagscadeautje wat ik nu weer bij elkaar heb gescharreld.
Ik probeer echt nog steeds voor ongeveer 5 euro mijn cadeautje bij elkaar te sprokkelen voor klasgenootjes. De jongste is nu zeven en ik merk dat die meiden vaak parfumpjes etc erg leuk vinden.
Zo probeer ik bij de kruidvat altijd als ze de cadeauverpakkingen 2 voor 1 hebben mijn slag te slaan. Want dan kan je dus 2 voor tien euro meenemen en heb je toch vaak al iets leuks weg te geven.
Morgen krijgt ze onderstaand cadeau mee. Een bakplaat om cakepops te maken. Ooit afgeprijsd bij de xenos van 8 voor 2 euro. En de bakbenodigdheden haalde ik vandaag bij de action voor een kleine drie euro. Ik ben er best trots op dat ze zo’n leuk cadeau voor weinig kan weggeven. En er is weer iets uit de cadeaubox weg wat er al best lang in zat.😂

3 opmerkingen:

Lot zei

Bijzonder dat op die leeftijd al parfum "normaal" wordt gevonden. Waarschijnlijk wist ik op die leeftijd niet eens wat het was, ben van 1950

geldover zei

Normaal is t niet maar kan je wel vertellen dat die meiden het helemaal geweldig vinden als ze dat krijgen. Hetzelfde als een bosje bloemen helemaal speciaal voor hen. Als ik weet dat ik roze bloemen wil op de vaas mag mijn jongste altijd mee uitzoeken. Dan voelt ze zich heel speciaal en ik weet dat we roze bloemen op tafel krijgen

nicole orriens zei

Een leuk cadeautje hoeft beslist niet duur te zijn inderdaad. Het is de kunst zo nu en dan in de aanbieding alvast wat dingen te kopen.