Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 27 september 2020

Aanpakken...

Gisteren hebben mijn man en ik samen even een paar uur flink doorgepakt. De oudste dochter had nog twee babyroze ladekasten van de IKea op haar kamer en ik had bij onze kringloop twee hele mooie gezien die ook prima bij haar andere meubels pasten. Dus de ladekasten naar beneden en de nieuwe kasten naar boven. (zou willen dat dit laatste net zo makkelijk was gegaan als ik het nu tik) Vervolgens kreeg zij de opdracht om haar slaapkamer aan te pakken en pakte ik met mijn man onze slaapkamer aan. En ik moet eerlijk bekennen dat dit ook echt hoognodig was. Het was de laatste weken echt het sluitstuk van mijn huishouding en dat betekende dat er overal stapeltjes lagen. Gisteren dus maar eens even gekeken hoe we alles weer in de kasten konden krijgen. Er gingen drie vuilniszakken met kleding weg. Alle sokken werden weer eens uitgezocht. Heb vaak last van eenlingen en die spaar ik dan op om op een later tijdstip weer uit te zoeken. Nu dus. Er is nog een heel klein hoekje waar een stoel staat met spullen die is vandaag nog aan de beurt en dan ga ik mijn best doen om het hotelkamerchique te houden. Er komt weer lekker een sprei over t bed. Gisteren had ik een half uurtje voordat we naar boven gingen de lampjes op ons nachtkastje al aangedaan. Dit geeft een heel zwak gezellig licht. Werd er blij van het verwelkomde ons echt in de kamer zeg maar. Voor vandaag staat wassen wassen wassen op t programma. Dochterlief heeft de was uit alle hoeken en gaten getrokken en de bedden zijn ook maar weer verschoond dus kan wel even draaien. Helaas geen droog weer hier en we krijgen visite dus de was gaat vandaag bij grote uitzondering in de droger. Die gebruik ik nog geen 10 keer per jaar maar wil vandaag nog even door met de goede vibe die ik gisteren had. Fijne dag allemaal...

Geen opmerkingen: