Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 13 augustus 2020

Aan tafel...:

ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier is het avondeten echt een ding aan t worden. Vaak ben ik doordeweeks alleen met de meiden en ben ik degene die moet bedenken wat we gaan eten. De jongste geeft als standaard antwoord op de vraag wat wil je eten? Patat. En dat wil ik echt beperken tot eenmaal per week. Meestal is dit de zaterdag. Momenteel trekken ze bijna overal de neus voor op. Ik moet zeggen dat ik momenteel zelf ook geen trek heb in een bord aardappels met groenten en vlees. Kids kan ik niet warm krijgen met sla. De jongste trekt momenteel overal de neus voor op. Dacht vanavond even te wachten totdat de boel af zou koelen en dan wat klaar te maken. Heb lekkere runderhamburgers gehaald, maar zelfs daar hadden ze geen zin in. Ga me er maar in beristen dat ze vanzelf weer trek krijgen. Jongste had ik al vanaf vier uur snoeploos gehouden met t idee dat ze dan wel trek zou hebben, maar is helaas ook niet gelukt. Bedenk me net dat ze watermeloen wel lekker vindt. Zal wel weinig in zitten qua voedingsstoffen, maar dan krijgt ze toch nog wat binnen. Oudste heeft nu geen trek door t warme weer, maar die trekt straks wel weer bij. Heb van de week al een lekkere pan verse groentensoep gemaakt met stokbrood en wat smeerseltjes. Morgen maar weer eens opnieuw kijken...

Geen opmerkingen: