Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 17 juli 2020

Planten en stekjes ruilen

Ik heb er momenteel een nieuwe bezigheid bij. Hier in de woonplaats hebben we een planten en stekjes ruil. Echt zo leuk, met gesloten portemonnee wordt er van alles omgeruild. Ik vind heel veel plantjes erg leuk maar de aanslag op je portemonnee minder. We ruilen nu onderling. Ik wil zelf t liefste plantjes met worteltjes die op water gekweekt zijn. Dit om ziektes in je planten te voorkomen. Andere planten kijk ik goed na en spoel ik altijd even af en zet ze dan in nieuwe potgrond. Zelf had ik de zebrina nanouk. Een heel makkelijk plantje waar ik aardig wat stengels vanaf kon knippen. Plantje kocht ik zelf voor een euro. Heb ondertussen zelf al twee verschillende aloe in huis en een kindje op moeders schoot. Superblij mee.

Geen opmerkingen: