Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 28 juli 2020

Hooray hooray hooray

It’s my birthday..., al voel ik de hooray niet echt. Vandaag verjaar ik. Mijn bedoeling was deze dag met mijn gezin door te brengen en volgende maand wanneer de jongste verjaart een bbq te geven. Mede omdat t weer vandaag niet je van het is. Maar ondertussen heeft iedereen zichzelf al uitgenodigd om vandaag toch aan te komen waaien. Dat houdt dus in dat ik me alsnog geroepen voel om taart en hapjes ed te halen. Als ik heel eerlijk ben heb ik er vandaag niet zo heel veel zin in. Heb een depri moment en dit kost me energie die ik eigenlijk nu even niet heb. Ik had zelf duidelijker moeten zijn aan de telefoon toen mensen aangaven dat ze gingen komen ben ik bang. Probeer er maar t beste van te maken en wie weet krijg ik een opleving...

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste,

Van harte gefeliciteerd. Vervelend dat mensen zichzelf in Coronatijd uitnodigen. Het had mij ook zomaar kunnen overkomen. Ik ben ook altijd te aardig en heel slecht in NEE zeggen. Hoop dat je dan toch nog een fijne dag hebt.

groet an

Lot zei

Gefeliciteerd en je hebt een leermomentje voor de volgende keer

Miranda | Taxx Life Blog zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik vier mijn verjaardag nooit, hou er niet van. SUCCES!

Anoniem zei

Gefeliciteerd

nicole orriens zei

Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst.

Luxe of Zuinig zei

Gefeliciteerd!